среда, 17. октобар 2012.

Givenchy boots

Tako ti ja pre neki dan zivim svoj zivot i uzivam u njemu, zujim po netu kad ono...ljubav na prvi pogled! Grdno se varate vi koji ste pomislili da je neki frajer u pitanju. :) Ne, ne. Zaljubih se ni manje ni vise neg' u cizme. Doduse ne u bilo kakve cizme, Givenchy je to. Ej bre, Givenchy! E sad da ja ne duzim mnogo sa pricom, daj da vam ih pokazem.




Moj licni favorit su ove u crnoj boji. Preterano su mocne. Evo takvih par komada, cisto da i sami primetite savrsenstvo istih.












E jednu od ove fotografije cu da stavim na zid k'o ikonu! Barbara Mortelo me je nacisto raspamatila uklapanjem cizama u ovaj outfit. Bravo zeno, ti si moj idol! :)



Ima tu jos par manje vise poznatih dama koje furaju Givenchy i kao prilog tome idu naredne fotografije.



                         

                          Lola Anthony




                              Taraji P. Henson






Joan Smalls




Sky Ferreira


 Nadam se da ste uzivali. Do sledeceg blogovanja srdacan pozdrav vasa B. :D



Нема коментара:

Постави коментар