недеља, 28. октобар 2012.

interesting earrings

"Sta reci? Koju posluku porati?" - sto bi kazao sarmantni cika u megapopularnom klipu...tako i ja danas...I nemam neku inspiraciju za kuckanje kilometarskog teksta. Zelja mi je samo da podelim sa ostatkom sveta par interesantnih fotografija iz kategorije mindjusa. Ja licno nemam neku pozamasnu kolekciju istih i nisam neki njihov preterani fan ali volim da ih vidim...na drugima. Ove su mi zapale za oko. A vama? 




 Doduse kao veliki postovalac lika i dela Hello Kitty ovakav ukras za uvo svim srcem zelim da posedujem. :) Taaaaako je sweet i girly i bas tako super. :)

















 <3 <3 <3











 Krila uvek da furas na usima i da ti ne bude zao. :) Asociraju me logicno na andjele, to dalje povezujem sa nekom dobrotom, cistocom, cednostu bla, bla, bla da ne duzim :) Zakljucak - f e n o m e n a l n a s u ! :)





snakeeeeeee :D



  
ninzda kornjaca :D




 lovely







1 коментар:

  1. Divne mindjuse! :)
    Ne nesto za svaki dan, neka podignua frizurica, i BAM, mindjusica. Hit. :))

    http://thecasualprincess.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши